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Advertising, Commercial Spaces and the Urban von Anne M. Cronin

CHF 56.00
Verlag: Springer EN
ISBN: 978-1-349-30370-0
GTIN: 9781349303700
Einband: Kartonierter Einband (Kt)
Verfügbarkeit: Fehlt beim Verlag, resp. Auslieferung/Lieferant (ohne Lieferdatum)
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Providing a detailed account of contemporary outdoor advertising and its relationship with urban space, this book examines what the outdoor advertising industry tells us about the commercial production of urban space, what industry practices reveal about contemporary capitalism, and how ads and billboard structures interface with spaces of the city

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Providing a detailed account of contemporary outdoor advertising and its relationship with urban space, this book examines what the outdoor advertising industry tells us about the commercial production of urban space, what industry practices reveal about contemporary capitalism, and how ads and billboard structures interface with spaces of the city

Autor Cronin, Anne M.
Verlag Springer EN
Einband Kartonierter Einband (Kt)
Erscheinungsjahr 2010
Seitenangabe 215 S.
Lieferstatus Fehlt beim Verlag / Lieferant. Liefertermin nicht bekannt
Ausgabekennzeichen Englisch
Abbildungen VII, 215 p.
Masse H22.9 cm x B15.2 cm 336 g
Coverlag Palgrave Macmillan (Imprint/Brand)
Auflage 1st ed. 2010
Reihe Consumption and Public Life
Verlagsartikelnummer 86501008

Über den Autor Anne M. Cronin

ANNE CRONIN is Senior Lecturer in the Sociology Department at Lancaster University, UK. She has previously published Advertising Myths, Advertising and Consumer Citizenship, and Consuming the Entrepreneurial City (co-edited).

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