Sie haben keine Artikel im Warenkorb.

Marques 3D et autres marques non-traditionnelles von Jacques de Werra

3D Trademarks and other Non-Traditionally Trademarks
CHF 43.20
Verlag: Schulthess
ISBN: 978-3-7255-8730-8
GTIN: 9783725587308
Einband: Kartonierter Einband (Kt)
Verfügbarkeit: Buch/Spiel versandbereit in 24 Stunden (Bestellschluss 13 Uhr Werktags)
+ -
Cet ouvrage rassemble les contributions consacrées aux Marques 3D et autres marques non-traditionnelles présentées lors de la Journée de Droit de la Propriété Intellectuelle (www.jdpi.ch ) organisée le 14 février 2019 à l'Université de Genève. Ces contributions sont : Enregistrement des marques non traditionnelles en Suisse : bilan et perspectives (Eric Meier/Olivier Veluz/Franziska Gloor Guggisberg) ; International Developments on Non-traditional Trademarks (Marcus Höpperger) ; The curious cases of unconventional trade mark (Philipp von Kapff) ; Protection of Non-Traditional Trademarks under US Law (Julia Belagorudsky) ; Why Non-Traditional Trademarks Matter to the Luxury Industry (Olivia Dhordain) ; Marques non traditionnelles, leçons de la pratique judiciaire - Do's and Don'ts (Guillaume Fournier) ; Non-Traditional Trademarks As Means to Protect Product Designs and Aesthetic Product Features: What is the Impact of Creativity and Innovation? (Irene Calboli) ; Non-Traditional Marks, Freedom of Competition and Freedom of Expression - Giving Equal Weight to Fundamental Interests in the Fields of Commerce and Culture (Martin Senftleben)
*
*
*
*
Cet ouvrage rassemble les contributions consacrées aux Marques 3D et autres marques non-traditionnelles présentées lors de la Journée de Droit de la Propriété Intellectuelle (www.jdpi.ch ) organisée le 14 février 2019 à l'Université de Genève. Ces contributions sont : Enregistrement des marques non traditionnelles en Suisse : bilan et perspectives (Eric Meier/Olivier Veluz/Franziska Gloor Guggisberg) ; International Developments on Non-traditional Trademarks (Marcus Höpperger) ; The curious cases of unconventional trade mark (Philipp von Kapff) ; Protection of Non-Traditional Trademarks under US Law (Julia Belagorudsky) ; Why Non-Traditional Trademarks Matter to the Luxury Industry (Olivia Dhordain) ; Marques non traditionnelles, leçons de la pratique judiciaire - Do's and Don'ts (Guillaume Fournier) ; Non-Traditional Trademarks As Means to Protect Product Designs and Aesthetic Product Features: What is the Impact of Creativity and Innovation? (Irene Calboli) ; Non-Traditional Marks, Freedom of Competition and Freedom of Expression - Giving Equal Weight to Fundamental Interests in the Fields of Commerce and Culture (Martin Senftleben)
Autor de Werra, Jacques
Verlag Schulthess
Einband Kartonierter Einband (Kt)
Erscheinungsjahr 2019
Seitenangabe 214 S.
Lieferstatus Lieferbar in 24 Stunden
Ausgabekennzeichen Französisch
Masse H22.5 cm x B15.5 cm x D1.8 cm 347 g
Reihe propriété intellectuelle - intellectual property

Weitere Titel von Jacques de Werra

Alle Bände der Reihe "propriété intellectuelle - intellectual property"